Recentemente, a squadra Zhe Weng di l'Università di Tianjin hà publicatu un articulu in a rivista Angewandte Chemie International Edition: Steric-Dominated Intermediate Stabilization by Organic Cations Enables Highly Selective CO₂ Electroreduction.
Questu studiu hà utilizatu a tecnulugia infrarossa in situ (da a piattaforma di test di strumenti à grande scala à a Scola di Ingegneria Chimica è Tecnulugia, Università di Tianjin, è u Spettrometru Infrarossu à Trasformata di Fourier Rayleigh WQF-530A) per investigà i cambiamenti in l'intensità di u campu elettricu interfacciale utilizendu u CO2 cum'è sonda moleculare.
Prima, u gruppu di ricerca guidatu da Hua Wang di a Scola di Ingegneria Chimica è Tecnulugia di l'Università di Tianjin avia fattu progressi significativi in diversi studii catalitici utilizendu a tecnulugia infrarossa in situ di u Spettrometru Infrarossu à Trasformata di Fourier Rayleigh WQF-530A equipatu nantu à a piattaforma, è l'avia publicata in riviste pertinenti.
U Spettrometru Infrarossu à Trasformata di Fourier BFRL Rayleigh WQF-530A hè un pruduttu di nova generazione cù diritti di pruprietà intellettuale cumpletamente indipendenti, sviluppatu è fabbricatu da a cumpagnia basatu annantu à quasi 50 anni di sperienza in a ricerca è u sviluppu di strumenti di spettroscopia infrarossa. Stu strumentu hà i seguenti vantaghji significativi: supporta a cumunicazione dual-mode Ethernet/WIFI, migliurendu a cunvenienza operativa è l'efficienza di trasmissione di dati. Uttene aghjurnamenti cumpleti in e prestazioni di u strumentu, a funzionalità di u software è a scalabilità hè una scelta ideale per realizà analisi infrarosse in situ. U WQF-530A pò ancu esse equipatu cù doppiu detector, vale à dì, detector piroelettrici è detector MCT raffreddato à azotu liquidu, chì ùn solu evita u prublema di u test di spettru infrarossu à alta sensibilità quandu u strumentu hè equipatu solu cù detector piroelettrici, ma evita ancu chì u detector MCT sia propensu à a saturazione quandu rileva campioni regulari.
Data di publicazione: 31 di lugliu di u 2025



